gårdagen

Hejsan :)
Efter mässan i kyrkan var det "lektion" med prästen och junigruppens tjejer. Jag somnade nästan.
Fast så farligt var det ändå inte. :p
När jag kom hem var det direkt ut till sparhallen med mamms, köpa lådor, och sen börja fixa mitt rum. Har ju renoverat hela min gardrob typ, så mitt rum har sett ut som "hej kom och hjälp mej" sen i somras. Men nu har vi äntligen fixat allt! Tog ett tag om man säger så. Men nu är det faktiskt riktigt nice. :) Ska visa bilder senare.
Efter det tyckte jag att jag förtjänade ett bad, så så vart det. Låg och sjöng julsånger för full hals, hahah!
 
Igår på dagen for jag till ida. Vi var till stan, gick runt på presenter och sånt, och hade världens julfeelings/stress. Haha, vad fan ska man ge åt alla?! Och vem ska man ge åt?!?!?! Nån som känner igen sig i vårt otroliga problem?
Jajja, fick iallafall riktig julkänsla. Sen köpte vi lite things, och skulle fara till ida, men vi träffade nice och otto så vi stod med dom ett tag, och jag märkte att min cykel kan pissa :o Haha.

Nu ska jag bli en riktigt bloggare som fotar allt, så här har ni bilder från gårdagen (mobilkvalité) :







 HAHA, tycker man får bjuda på lite





haha, mycket nödvändiga bilder, javisst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0