biologi och träningsverk

Hejjjj :)
Usch jag måste börja med att säga hur jävla freakat ont jag har i nacken!!
Igår på dunderdansen slängde jag så jävla mycket med huvudet så nu har jag en grym träningsverk, haha!
Jaojao, igår kväll var rätt chill. Vi hade gäster då. Jag käkade ihjäl mej, satt här, tittade på typ hela ema och försökte plugga lite biologi.
Sen somnade jag vid 3 och jag mådde illa av trötthet. Sov som en stock sen.
Idag har jag gått omkring och plågats av min nacke. Usssssssch. Och så har jag läst igenom ytterligare 5 kapitel i biologin, kuuuul.
Senare ska jag hälsa på janina, woho :) Måste bara lära mej allt om svampar först, suck haha.
Ikväll ska jag till nautical och käka, mormor fyllde år nyligen så :)
Nu, lunch.
Puss!





oredigerat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0