"att dansa är att leva"

haha, till ära av idol igår så måste jag ju ladda upp den här, som jag faktiskt upptäckte är riktigt bra :D
Eskobar ft Heather Nova - Someone new



Tjoooo :) Jag är jävligt glad just nu. Varför? DANS! I love it, så jävla stort!
Har dansat 5 timmar i sträck idag, hooooho. Men det var kul som faaan, :))) Michael Jackson dansen var ju klart bäst :)
Fixade klart alla danser, planerade kläder och sånt och imorgon är det uppvisning i strandnäs skola :)
Åh vad det var kuuuuuuuul idag :D Jag är i en lycklig bubbla just nu.
Men den bubblan var inte lika lycklig för ca en timme sen, före jag hade ätit middag. Brist på mat idag + trött efter massa träning + stresss = malin dampar sönder. Hehe, ni vill inte vara med då :)
Har ju förfan fortfarande inte fixat dagsverke! Och det är på onsdag, yees haha. Men ska gå till alla ställen på måndag och fråga. Och imorgon ska jag plugga, så de så.
Och daaaaansaaaaa :))))
Jeppjepp, nu blir resten av kvällen bara senaste VR, godis och tvn. (y)
Btw, igår kväll var nog trevlig :) VÄLDIGT dött ute, men ändå. :) Va på uncan en stund, garvade ihjäl mej med saine (vi blir verkligen sjukare och sjukare!) sen ner till stan, och sen hem till janina ♥ Så jäkla bra att hon är hemma på helgerna :D iaf, vi kollade på idol, det var treeevligt. Min kommentar : TOVE OCH ERIK! (L) Dom är ju sjukt bäst, haha.
Men Mariette och Calle (stavning på båda?) var också jättebra, i duetten speciellt. (lyssna på låten där uppe!)
Jao, det var väl det :)
ha det fint!
pusssssssssss



Kommentarer
Postat av: Erica Dunder

Jätte bra kämpat idag på dansen, du var verkligen duktig Malin!



Dagsverke:

*Cityblommor (Där var jag å det var verkligen roligt)



Ses imorgon!

2009-11-14 @ 18:20:02
Postat av: Malin L

Erica: Nämen tack, haha :D Det var skitkul!

Jahaa okej :D Tack för tipset :)!

Jappjapp :DD

2009-11-14 @ 18:42:56
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

ajfan bonde, du är lite sent ute :(

dagsverkspappret ska ju vara inlämmnat

på måndag, annars måste man sitta och

ha 4 timmar svenska med pamela :s

2009-11-14 @ 19:43:20
Postat av: Malin L

lisa: Men .. FUCK! Men nej, vi har inte fått nåt papper? :o bara det som man ger till arbetsgivaren med kontonummer och inbetalningsshitt? aja, dt löser sej väl, haha.

2009-11-14 @ 20:27:01
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

hhaha, ojdå.. jag skrev fel.

pappret skulle man ge till arbetsgivaren.

men man skulle endå ha ett jobb före måndag ;s

2009-11-15 @ 17:49:51
Postat av: Malin L

PUH!! :D Haha , tänkte väl :D Men ajfan .. Men säger att jag har nåt bara så löser det sig nog .. Hehe xD

2009-11-15 @ 19:25:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0