99 % som läser det här nedanför kommer knappast förstå humorn och det klandrar jag er inte för. Ni andra kommer antagligen garva ihjäl er :)

metro station - seventeen forever

Fyfan vad jag lyssnade på den här låten mycket för typ ett halvår sen :') Och speciellt i sälen, saknar! Älskar låten fortfarande.

Idag hade vi hk, men vi lagade bara plommonkräm som såg ut som ni-vill-inte-veta-vad, haha.
Jag: - Var det gott?
Saine: Jo. *smakar på det* Eller .. jeaaeh.. *grimaserar*

Haha, vi hade biologi idag också, och det slirade ordentligt kan jag säga. Jag och saine låg ungefär på bordet och asgarvade 99 % av lektionen, medan rickard stod och skakade på huvudet åt oss :) Vi lär oss aldrig.

"Nämn fördelar med skogen"
Jag: Djuren får mat därifrån.
Rickard: Ja, de får mat. Format, höhö.
Jag: hahahahahahahahahhahahaha
Saine: ????
Jag: FORMAT! Får- mat!
Saine: Alltså .. djurmat?
Jag: Hahahahah, det där ska jag komma ihåg!! Smart där saine! Ofta julmat, haha!

Haha, här är man smarta.

Och sen diskuterade vi hur vi skulle lyckas smita med min cykel en rast, och låtsas som att vi skulle gå till gympasalen.
Jag: - Men saine, jag kan ju skjutsa dej eh, på ryggen. Höhöhö.
Saine: Haha jaaa.
Jag: Och jag har ju.. pumpat benen igår.

Okej, vår humor är sjukast. Men jag måste bara skriva en sak till:

Rickard: Vad kan hända med ensamma träd, som inte har flera träd runt omkring sig?
*tystnad* ...
Rickard: Men vad kan dom angripas av??
*tystnad* ....
Rickard: Det är nåt som ni nog råkar ut för varje dag..!
Saine: SVAMPANGREPP?

Haha x 10000. Tror dock inte att saine hörde att rickard sa "nåt ni råkar ut för varje dag", måste jag påpeka ;)

Jaojao, efter skolan var jag till ida, som har feber och shit :((( Nice att träffa henne igen iaf :) Och vi måste ju förfan fixa dagsverke! Ida överlät det heeeelt i mina händer att ordna och bestämma var vi två ska jobba. Hehe, no good idea. Haha, vi får se hur det slutar. ;)

Sen var det dans, som var really nice. Haha, sen träning med småttingarna. Dom är nog söta dom :)
Sen farmor och nu sitter jag här och njuter över att vi i princip inga har några läxor!
Sweet.
Nu, duschen.
puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA , jag garvar sönder när jag läser igenom det här! hahaha , fyfan vilken sjuk humor vi har xD

men jag älskar dej ändå (A) <



hihi puss inn ann ! <3 :)

2009-11-12 @ 20:57:48
Postat av: Malin L

Hahahah, oj jag garavde ihjäl mej när jag skrev det! ;D Jodu, vi blir bara mer och mer sinnessjuka! :D Haha!

Älskar dej också, även om du är fångad i SAXEN!

puss! <3

2009-11-13 @ 15:27:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0