save the planet

idag var det miljödag, med sopplockning, sopsortering, smoothielagning, konsumtionsbabbel och mer babbel. Trist, men ganska bra, man vart liksom medveten om vad man måste göra för att sava the planet ;)
Efter skolan var det dans as usual. Då kom jag på en grym/hemsk/sorglig/dålig sak , nämligen att nästa vecka är sista dansveckan, vadfan ska man göra sen? Jag kommer att sakna dans så ini helsike, får nöja mej med att hoppa runt i vardagsrummet hela sommarn då. nej nu blev jag deprimerad.
dans är verkligen .. allt. lovelovelove (:

ikväll blir det nog slappande om inget annat råkar hända ^^ är lite små(mega)trött. 
Haha nej men. Måste greja massa låtar till mp3 nu :)))
btw, lyssnar för tillfället på run med leona lewis, riktigt vacker, lyssna vetja. 
nu kom jag på hur fint det skulle vara med en dans till den. Ha :D
 












lite oredigerade bilder jag tog på stugan :)

Kommentarer
Postat av: din friendlige ovän edvin:)

tjenare min sliskige slisk slisk malin med 10 i alla ämnen, dansar ni i judo salen?:) elr har ni ert eget ställe där ni dansar?

2009-05-06 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0