happy and sad

Åh igår, igår va fan bäst !
Var på alandica till och från mellan klockan 12.00 och 22.30 ungefär, hehhhh. Vadå helt död idag?
Mer än tio timmar. Men var hem och käkade i några pauser så att.
Men det var så jevla kul!
Först latina på dagen, sen vals, moneymoneymoney och time på kvällen. Okej, det där säger er inget men ändå :))
Var duuuktigt nervös men det gick bra. Oväntat bra! Och det var ju förfaen nästan fullsatt! Nästan (a)
Och sista dansen, (vi var sist ut) så dansade vi bakom ett band som spelade live, Let me entertain you, och publiken stod upp och klappade med, det var .. ÖS !! Haha, jag bara storflinade :D

Men faaaan vad trött man var sen. Men jag älskar det här. Shit vad jag kommer sakna dansen nu :(( och alla små dansvänner :(((( men vi ses säkert i sommar iaf :)

Okej, dagen. Var dödstrött. Hade förjävlig huvudverk (misstänker att per försöker förgifta oss...) haha nej men. Tog tbe spruta, lisa kom med oxå som lite stöd haha. Jag är rädd för sprutor :s lite. Men det kändes knappt.
Och så hade jag föredrag om dans på svenskan, det gick bra hoppas jag. *minns inget*

Efter skolan , hem till lilla idasjuklingen med läxxxor. Vi babblade :)) Haha.
Sen plockade jag blommor och for till dansen. Lämnade in danskläderna och sa trevlig sommar :(
Snaaacka om vemod att cykla därifrån sen.

 








puss

Kommentarer
Postat av: edvin

fittan lindh behöver med läxor!:'( orkar inte fa dit.

bild högst upp? e de små dvärgar med stora huvven i bakrgrunden?:) små dansvänner? tänk om de gömmer sig en fet jävel i hörnet då'?

2009-05-18 @ 17:41:49
Postat av: emma

åh!hoppas att vi ses i sommar :)))

2009-05-18 @ 19:42:49
URL: http://emmamathiilda.blogg.se/
Postat av: malin

edvin: Nej det kallas armar ovanför huvudet, och vi är långa och ståtliga inga dvärgar här :( Haha. Nej då det gör det inte :)))

Emma: :D Joo, hoppas d, det gör vi säkert :))))

2009-05-18 @ 20:14:14
Postat av: edvin

ah fan sry är så negativ... fina klänningar elr va man kallar de på dans språk:)

2009-05-18 @ 20:34:22
Postat av: malin

edvin: Haha dte är lugnt, hehehe nämen tack så mkt , ;D

2009-05-18 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0