jag heter malin och dans är bääääästast

Vaknade imorse, men den där pirriga underbara känslan att det är dansuppvisning eller i alla fall träning idag.
Men näää inget sånt idag. Fan, det kändes deprimerande. Meen sånt är livet.
Och igår då levde jag livet 8D
Uppvisningen var hääärlig, i love it ! Nervös såsatan före men sen när man kom ut på gräsplan släppte allt och det var bara att ge gärnet. Kul somfan. Vissa danser (som jag inte kunde helt) fick jag lite blackout i, men jag tror inte det var så farligt. Men aaaah vad kul det var, lyckorus.
Läktaren var väl full typ + massa folk runt den, oooojoj. Jag tror ändå att jag flinade hela dansen, haha. Hoppas att folk tyckte vi var bra iallafall och att vi fick igång publiken, jag vet inte jag.
Efter det hem, duscha, äta, och ner till stan med folk. Det var nog kul. Va till Games street, yeah ;D
Sen runt lite överallt.
Idag ska jag till emelie och fredric, woooooooooooooooooooohoo :D
Emme fyllde nämligen 16 häromdagen, grattis!
Ikväll ska jag och ida jobba vid baltichallen då, mellan 18.00 och 23.00 .
jo, bild ska ni få också, dock inte speciellt snygg (på mej) haha.


bara för att det blir roligast i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0