tre polkagrisar och en gris

Nämen oj vad jag suger på det här med bloggande ..
Heeeehh.
Var till norrtälje idag, vetefan varför.
Haha, följde md päronen när dom skulle och handla.
Bara det att bara Intersport och Åhléns var öppet. Inget annat. Haha, men hittade en del ändå.
En tröja, ett linne, lite smycken, nya converse (!!!!!!! :DDDD) och ett annat par skor plus en mascara.
Haha shit vad bortskämd jag är ibland alltså, ooooojoj.
Jag saknar dock (där kom det igen !) mina gamla converse , ;(
Mina fiiiina, sliiitna, blåååååa och rööööööda converse.
Jajja, mina nya är svarta, vet att alla har såna typ, eller många iallafall, meeeeenmen.
Nu sitter jag omgiven av två polkagrisar och den ena grisens farsa, hahahahahah vi har roligt. Nu kommer förhoppningsvis en fjärde polkagris, haha. Vi ska se på film.
Sara har en hälsning till omvärlden: Nääää. Nöffnöff.
Hahhahahahahhahahahahaahahahhahahaahahahaha vi är bäst

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: Erica

Heej,

Tänkte bara säga att ifall du känner att du vill komma å dansa med oss i sommar så får du gärna komma redan på tis till idrottsgården på övning hela dagen kl 11-15.00. Mat med =)

2009-06-14 @ 21:34:42
Postat av: sara

hahahahahahahhahaha, det slog mig nyss att typ ingen fattar förutom vi fyra + pidis pappa.

tssssssss, puss <3

2009-06-14 @ 22:28:07
URL: http://saralimnell.webblogg.se/
Postat av: Ida

hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha, vi är lätt bäst! pusss <3

2009-06-14 @ 23:06:09
Postat av: Pernilla

ahahaha :D

2009-06-15 @ 00:56:29
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har å nya skoor! :D Fast int converse menmen :b

Svarta såna är fina :)

<3!

2009-06-15 @ 10:45:33
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Erica: Okej, jag kommer ! :D

Sara: hahahahahahahahah nej, folk tror väl att jag har fått psykfel eller nåt antar jag . ;b puss! <3

Ida: hahahahhaahah joodu, fyrklövret 4ever!puss <3

Pernilla: Hahahahah, vi är bra :'D

Amanda: Weeeey, du måste langa bild på bloggen ((:

Tss, jåå jag vet 8D

<3!

2009-06-15 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0