laugh or cry

Hehe, jag tänkte skriva igår. Jag skrev igår. Två gånger tillochmed. Men datorn cpade, sålkaaart.
Men iallafall, förmiddagen spenderades solandes på balkongen och hoppandes på studsmattan, haha. Riktigt najs, när det äntligen var soligt. Sen for jag till Ida, vi var ut till nån möbelaffär ifall ni vill veta, haha. Sen gick vi runt på stan lite, och sååånt.
På kvällen, hahaha på kvällen alltså, oojoj. Först kom jag, Saine och Malin D till ida. Vi fixade oss och jag mådde piss. Men sen gick vi till tivolit, igen, hahah. Jo jag var ju där förut jag, tror inte jag skrev det? Då åkte jag iallafall det sneda pariserhjulet, som går snabbt (enligt mej) haha, och jag är ju asigt höjdrädd! Fyyyyyyyyfan. Så varje gång jag kom ner till marken så hojtade jag "FÅR MAN KLIVA AV NU!!!!!!?!?!" Och dom som jobbade där, dom bara "fast?" Och då trodde jag att dom undrade om jag tyckte det gick fort , så jag bara "YES!!!!!!!!!" Men det visade sig såklart att dom undrade om jag ville ha snabbare. Hahahahahahahah, jaa resten kan ni lista ut tror jag.
Haha, menmen, ja vi gick dit igen då, och så lyckades ida övertala mig att åka det sneda pariserhjulet igen. Hahah, fyfan. Ida satt och skrattade så hon grät och jag höll på att få psykfel. Jag kommer nog aldrig över min höjdrädsla. Men kul somfan var det. Sen åkte MalinD och Saine den där uppochner saken, sjuka jevlar! Nä, haha men den är .. fyfan.

Ja och sen!  Haha sen gick  vi till östra hamnen , och gick längst ut på en av bryggorna.
Och vi kom på att man fanimej Ska leva livet fullt ut och Det är fan sommar nu! Så ja, vi bestämde oss helt enkelt för att hoppa i vattnet där, ute på en brygga i slemmern bland massa turistbåtar. Haha, vi är helt sjuka i huvudet ibland jo, men det var så jävla kul. Vi badade i underkläderna, haha och det vart lite äckligt sen, för bryggorna var fulla med fågelskit, myyys. Jävligt kallt var det i vattnet också, och efteråt när vi hade kläder på oss igen, då mina vänner, var det asigt kallt. Men det här kommer vi att minnas länge (;
OCH ALLTIHOP VAR SAINES IDÈ
(haahahahahahah nu är du nöjd va?)


Idag blir det väl sådär..
Farfars begravning idag.
Jag hatar att gråta öppet, men det blir man väl tvungen till.
Fan för det här.
Jaja, såhär är livet helt enkelt. Man får ta och acceptera bara. Men jag saknar dej.

Efter det far vi iallafall till stugan, kommer hem på söndag. Sakna mej inte för mycket!
Nä jag skoooojaaa.
Men ring och messa allt vad ni orkar, jag har inte ens dator där ute så att heeh. ^^
ha det bra iaf,

pusshejs


Och så hoppashoppashoppas jag att ida hittar sin katt snart ;* Men hon kommer tillbaka snart, det är jag säker på. keep searching ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har å åkt den där uppochner saken!! stolt hahah. Amen den är int så läskig som den ser ut ;)

<3!

2009-06-18 @ 20:35:06
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Whaaaaat, fyfan att du vågar alltså ;) Den är jätteasig, punkt slut haha ;D

<3

2009-06-23 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0