öspelen

Hjälp.
Idag gäller det.
Dansuppvisning på wha, klockan 18.00.
Gosh, vissa säger att det kommer 3000 pers?
Jag kommer faila.
Nej.
Men jag kan inte danserna.
Vissa iallafall.
Två närmare bestämt.
Det går fint.
Öspelsinvigning, fatta vad stort!
HJÄLP MEJ!

Okej, jo jag är nervös (A)
Det är ju ny grupp, nya danser, jag har haft ca en och en halv vecka att lära mej alla.
Men det går fint, jag älskar ju det här!

Idag var det då genrep, såklart krockade det med nåns soundcheck, varför känns det som att det alltid händer? Haha men det var inte så farligt. Vi övade på wha flera gånger, och jag hade nåt slags "hjärna-ur-funktion-tillstånd" så jag fick för mej att bara för att jag dansade behövde jag ingen solkräm. Heh. 
Det var döhett. 
Men kul var det. Sen for jag hem, duschade, åt och nu ska jag snart börja fixa mej. Eller ja, om ett tag hehe.
Håret, naglar, kläder, smink. 
Ska bara sola lite till först.
Vädret är underbart. I'm living the dreeeaaaaam, som björn gustavsson säger.
Tänk att öspelen börjar idag. På lilla åland. Det är stort. 
Och jag och ida ska jobba i kiosk ;D Det kommer bli najs haha.
Fem dagar, fem timmar varje dag, så jag lääär nog överleva. 
Nu vill jag också säga heja alla som är med i öspelen från åland !!!!  :D
Ja det var nog allt 8D hade bra,
puss

Ikväll ska jag ge allt. Ikväll ska jag dansa. Ikväll ska jag leva.


Kommentarer
Postat av: Edvin

jaia heja syster:D

2009-06-27 @ 17:46:44
Postat av: malin

haha nämen tack även om jag inte är din syster xD

2009-06-28 @ 10:15:13
Postat av: malin

fast du kanske menade din riktiga syster meeenmen hahaha

2009-06-28 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0