nora är sötast

Eh jag är på depphumör,
men skit i det.
Var iallafall ut till mormor&morfar idag somsagt (:
Sen har jag inte gjort nåt. Vädret suger, det här är ju fan värre än i england.
Men en sak gör mej glad och det är att jag ska dansa nästa söndag antagligen, yay!
Jo och ja , lite till.
Men vafan jag orkar inte skriva mer nu.

Ni ska iallafall få lite bilds på nora, jag säger ju att hon är sötast ! ;*







aaaw



tell me you won't give up
cause i'll be waiting
if you fall, you know
i'll be there for you

sometimes i wish i could save you

du vet vem du är.
<3

Kommentarer
Postat av: Janina

<3

2009-06-13 @ 19:37:52
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: M

extremt söta bilder :)

2009-06-14 @ 14:56:38
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/
Postat av: E.S

ooooh element käpaaan;D

2009-06-14 @ 17:59:44
Postat av: Malin

Janina: <3 ! :*

Mikaela: Aw, tack! :D

Edvin: Hahah yeeeeey ;D

2009-06-14 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0