here comes the night

Ew, jag har fästingbett överallt, det kliar somfan.
Har seriöst fått kanske 10 stycken i helgen, det är alltid trevligt med lite kamrater :) Eller inte.
Dessutom blöder ett, för jag skar upp det. I misstag. Aj.
Nu sitter jag och läser gamla, riktigt gamla inlägg på bloggen, haha fan vad jag har flabbat, speciellt perioden mars-april.
Men fan vad deprimerad jag verkade. Eller nej, men stressad. Varje dag var liksom skola,dans,plugg,trötthet.
Nu lever jag livet 8D Haha.
Väntar på att Ida och Malin D ska ringa nu. Vi kanske skulle och simma? Favorit i repris? Haha nä, skoja ;)
Btw, en riktigt bra låt lyssnar jag även på nu, gör det ni också ;



puss

Kommentarer
Postat av: annina

den där låten , jag har hört den massa på radion & jag älskar den , men jag har aldrig hört vem som gjort den , så jag har inte haft möjlighet att hitta den , men nu så tack tack malin , äntligen :D i love it! :D <3

2009-06-25 @ 10:26:59
URL: http://anniinaa.blogspot.com
Postat av: Malin

ah visst ären bra ! haha det var bara slump att jag råkade höra på radion när dom sa vem som sjöng :P Hahaha, det var så lite så ;D ! <3

2009-06-25 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0