Hakuna matata

Jeo, efter att ha varit hos ida, hon skulle nämligen iväg och jobba igen, stackarn, så for jag till stan med Emma P. Det vart lite booomba och hakuna matata .. de e ooord som e bra , lalala :D
Vi gick runt. Gjorde bort oss som vanligt. Eller jag* gjorde bort mej.
Sen gick vi till östra hamnen och satt på en brygga och hade det najs 8D Men sjögräs och annat mysigt. Haha.
Riktigt trevligt ;)
Haha det var så bra när vi skulle hem, så går vi förbi några grönlänningar / spaniorer / greker  (?)  ja, så dom flinade först och sen ba "HEJ!" Jag skrattade ihjäl mej medan emma hälsade som en normal person. Sen står vi vid min cykel och sjunger på hakuna matata och emma står och viftar takten med handen och jag står och vickar på arslet, och sen hör vi flabb bakom oss och så står dom där och härmar oss. Hahahahahahahahah, inte kul asså. Haha jo, jag dog av skratt.
Ikväll ska jag till game street med grisen igän, wehu. Haha,
Kommer väl fler folk också.
Btw, vi var i tidningen i fredags. Omg säger jag bara. jag ber att ni missade bilden. Hahahahahahah. Dunderdaaancers ;D
Jajja, nu ska jag va duktig och slänga in en bild igen, dock ganska lik dom förra.

Hahah ser ganska skillat ut tycker jag 8D
Nä skoja, hehee
Mitt i en hjulning typ.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0