Clap your hands and shake on a summer's day, to the music

Yes, jag kanske inte behöver upplysa om att jag har ny header, men jag ville bara nämna det ;) Vad tycker ni om den? Den känns lite egotrippad, hahah, men tyckte den var ganska somrig också, så den får nog hänga med ett tag.
Dansen var skitrolig som vanligt idag. Man ger allt verkligen. Efter ungefär 2 1/2 timmes dansande cyklade vi ut till BåtNabben. (varfan ligger det? va min första tanke) Hehe jag tog lite sinnessjuka vägar dit, men jag kom fram iallafall. Där blev vi intervjuade av Nyan, och sen fotograferade, oh no. Läs inte tidningen imorn.
Ikväll ska jag väl va med folk. Ifall ni undrar.
Nu ska jag ut i solen,
Puss



jevligt bra låt, och dessutom dansar vi till den ;)
Fastnar sjukt mycket på hjärnan
Dessutom var det inte "i wanna.." utan "i'm gonna" dance ;D heheee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0