bara för att jag inte kommer på en rubrik

Nuuuuuuu
är jag hemma igen , äntligen.
kan ju förfaaan inte missa johan palm ;)))) Hihihihihihihi jag och saine ska va fans :D mobbas inte.
Menja, dansuppvisning vare då förut, den gick väl bra.. Eller det var långt ifrån den mest lyckade för mej. *host* fail *host*
Nä men det gick okej , kul vare iallfall.
På stugan vart det bara stekande och simmande . Chill somfan, men saknade alla.
men ikväll då jävlar, peppeppepp.
Idag kom min kusin hit, år sen senast ju. Vi pratade och gjorde lite alltmöjligt. :)))
Nu ska jag fixa grejs





pusspuss

Kommentarer
Postat av: :D

Hejsan malin du vet inte vem jag är men jag vet vem du är :D:D Moahahaha titta inte ut genom föntrett för där står ju dragonfly tanten :D :D :D :D :D :D

2009-07-25 @ 11:31:50
Postat av: Malin

Hejsanhejsan, nä vetefan vem du är, kan du inte sluta med din lilla lek och säga ist (aa

Hahah skräms gör du oxå ;DD

2009-07-25 @ 12:51:53
Postat av: Malin

MAAAAAAAAAARTIIIIIIIIIIIIN din lilla jevel xD

2009-07-27 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0