Stugan

Hej (:
Idag åker jag till stugan och blir där x antal dagar / veckor. Kommer hem lite ibland och så, men blir nog mest där ute .
Nu är det som att halva sommarn har gått, fast det inte är så.
Tills nu har det varit sommar i stan, nu blir det sommar .. på landet ? Haha.
Får besök av lite peeps sen också, woho. :DD
Men fan jag kommer sakna folket här hemma. Men somsagt, kommer hem nu och då skulle jag tro.
Idag har jag vaknat rätt tidigt så jag skulle hinna packa, shiiieeeet vad mycket grejer jag har med. Ni vill inte veta.
Snart far martin till sjukhuset och tar bort sitt gips också, äntligen ;)
Och juuust det, reseplanerna har ändrats igen!
Det blir inte turkeeeyyy utan ...























dadadadam!



















.....

ESKILSTUNA!!



Hahaha skoja, menatt, vi ska fara till rhodos i höst :D
Var där för nåt år sen, underbar ö. Massa snygga greker ;) haha , skoja. Igen.
Dessutom kanske, kanske, kaaanske emelie och fredric kommer med då!
Woooooooooooooooooooho, hoppas.
Det vart lite cp inlägg det här, menmen :)
Så nu kommer jag inte heller att vara speciellt aktiv här, eftersom det inte finns dator där ute.
Såatt, ha det så bra 8D

puss



Kommentarer
Postat av: aaaa

var har du stuga?

2009-07-28 @ 00:14:02
Postat av: Ida

Jag saknar dig sä jävla mkt, kom hem! :(

älskar dig <3 uzz :*

2009-08-03 @ 13:26:58
Postat av: Malin

aaaa: nånstans :)

Ida: jag saknar dej med SÅ JÄVLAMEGAMEGASUPERDUPERJÄTTEJÄTTEBAMSEMYCKET!

vi måste ses sanrt! och vi måste till swe snart :)))))

älskar dej , UZZ ! <3 :*

2009-08-04 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0