en massa saker

Aeej det går inte bra att vara aktiv längre. Fast jag har så mycket att skriva om. (tror jag?)
Menmen, ni får leva med det ((:
Igår var jag med ida, vi såg på dirty dancing, första gången jag såg den. Den var bra, inte riiiktigt lika läskig som dragonfly om man säger så, hahaha.
Sen lagade vi vår pasta med tomatsås, muuumsi (; Och sen glass med varma hallon :DD
Haha sen sitter jag vid hennes dator, klockan är kvart över 6, vi ska snart till stan och fara och simma med pernilla och sara.. Så får jag för mej att surfa in på dansgruppens hemsida. Det står något på tisdagen. "träning rödakorsgården klockan 18.00"  Jag dog, jag hatar att missa grejer. Så jag slet av mej kläderna (hahaha) , fick låna träningskläder av ida, rusade ut och cyklade som en galning. Hehe, så fort så jag fick ont i hjärtat. Men jag kom fram 20 minuter försenad , men det var ju bra att jag kom iallafall! Träningen var skitkul somvanligt. (((: Vi ska uppträda på söööndaaag :D
Joo, sen när den var slut, halv 8, cyklade jag hem, bytte om, och sen ner till lilla holmen med ida, sara och pernilla. (a.k.a tre polkagrisar och en gris, HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, skoja.)
Vi simmade, det var varmt och kallt. Haha. Ida knuffade i mej, hon sover inte säkert inatt ... Speciellt inte då jag ska sova hos henne , mohahahah >:D
Sen for vi till stan, mjaa. Satt på en brygga och var roliga . Hhaha. Sen senare skjutsade jag ida på cykeln. Det gick .. sådär, om jag ska va ärlig. Haha.
Idag var martin och jag ut till mormor&morfars stuga, det var chill. Bara legat och stekt, och simmat och plockat smultron haha 8D Och spelat baminton med martin hahahaha.
Martin: - Skärp dej malin!
*Malin missar*
Martin: - Nu psykar jag dej lite va??
*Malin gapflabbar hånfullt, springer för att ta en jättelätt serv, missar  "bollen" som träffar henne rakt på axeln.*
Hahahah inte alls psykad.
Och Martin försöker få mej att skärpa mej: - Alltså det här är inte nån jävla hej hej sommar !
Hahahah fan vad cp, men kul vare. Sen buss hem, haha vi flabbade oss igenom hela resan. Ibland har vi riktigt roligt jag och bror min. Hahah, humor.
Ikväll ska jag vara med ida, sen sover jag hos henne då, och imorn blir det sthlm! ;D Grönan here we come!
Ohmy.. Kommer gå.. sådär om jag ska va ärlig.
Hhahahah, jag är tidernas fegis.
Lite shopping blir det också hoppas jag.
Btw idag stod det om svininfluensan i tidningen .. på tal om shopping hahah.
Men alltså hjälp. Bara jag som är dörädd för den. Och sen 1000 smittade på åland i höst ?
Oooohno. Jag tror jag flyttar till antarktis.
Nu.

Haha. Nu ska jag duscha, packa, fixa lite och --> ida.
:D
pusss





Kommentarer
Postat av: the new and brown eddie:P

i am back and brown:D

2009-07-16 @ 23:16:43
Postat av: Malin

åhå!

Haha dt är bra ;)

2009-07-17 @ 10:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0