hej

åååh jag tror jag är kär.
Varför har jag aldrig tidigare märkt hur jävla snygg danny är?
Och hur sjukt bra han dansar? Som värsta MJ ju.
Hahahahah okej, nej jag skojar, har ändå för mej att han är upptagen (fuck!!) Hahahah ;D
Men EMD var faktiskt rätt bra igår (a)
Jag och saine var på autografjakt sen. Vi fick av alla, + att saine fick puss på handen av alla och kram av danny, jävla lyckliga människa!
Men sen stod vi vid ett staket helt ensamma och såg dom gå ut på baksidan, och jag vinkade åt dom. Och danny vinkade tillbaka! Det kommer jag leva länge på (a)
Haha sen flummade vi lite (okej inte så lite heller) , skrattat sjukt mycket. "Alltså, kan du lite diskret ta en bild på min röv?" Hahahah!
Sen vare starpilots, haha dom hade ca 4 låtar mjaaa. Men dom .. dansade bra iaf (a)
Jag och saine applåderar så vackert. Som babianer ungefär :D
Sen va vi kvar på ro en stund innan vi gick. Det var jag, saine och ida. Liiite flumm :D
Hahahaha.
Sen sov ida hos mej, yay.
Nästa dag, idag alltså, for vi till lilla holmen och simmade och solade, nice.
Klockan 4 vare dansgenrep inför imorn. Det gick nog bra.
Har upptäckt hur jävla underbart det är med en bra publik. En publik som ler och klappar och inte bara sitter och glor.
Tycker publiken idag var bra (y) :)))
Imorgon klockan 13.00 är det uppvisning i sjökvarteret , be there!
Ikväll kommer emelie och fredric hit, woooooohooooo ((((:
Vi ska väl .. ha kul somvanligt.
;)

Nu ska ni få lite bilder från igår












Kommentarer
Postat av: bondjeeveln

hahaha, se nu :b

hahahhaha, fast ta inte min danis ifrån mig nu bara, dåjäävlar hahahahh :D <3

2009-07-18 @ 17:27:00
Postat av: Malin

Hehehe jag erkänner mej besegrad (a)

Hahahahahah neeejdu, danny är din, haha det är heeelt luuugnt ;)) <3

2009-07-19 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0