trääävligt värre

Jävlar vad bra kväll det var igår!
Den började helt vanligt, inget speciellt. Vi vandrade runt på stan och till lilla holmen, mötte folk, åt godis och sånt haha.
Sen vid 12 gick vi till game street , eller jag, malin d, ida och pernilla gick dit.
Malin och jag hade nämligen en överenskommelse att vi skulle dansa på det där "discot" i det där tältet där inne. Fast tidigare när vi varit där har det vart helt tomt och öde, så vi var ju lagom peppade haha. Men sen när vi kom dit var det smockfullt.
Massa dansande greker ;))) Haha, nä men, massa öspelsfolk från överallt typ som dansade och hade sig, så vi joinade lite där och jeeeedrar vad kul det va. Pokerface och It's my life, haha fan vad bra gamla uttjatade låtar kan bli helt plötsligt.
Så det var perfekt avslut på kvällen.
Sen gick jag och ida hem till henne och såg på wallander, den va traaagisk haha. Nä men seriöst, den hade inget lyckligt i sig alls. Men bra som fan var den.
Nu vaknade vi för en stund sen, för vi ska och jobba om en kvart. Jobbar bara 4 timmar idag. Efter det far ida och jag ut till min stuga och sover där, det blir lite weekend ;D Vi ska simma och paddla och basta och .. laga potatis. Hahahahahaha. Najs blire iallafall.

Så hade bra alla,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0