the end

of rockoff, buhuhuhu.
Typ alla säger att det sög i år, men jag tycker det var rätt bra faktiskt.
Var bara 4 kvällar, så hann ju inte tröttna på det direkt.
Men johan palm var lätt bäst , hehe vem blev förvånad?
Haha, igår va sista kvällen då. Först var jag till idaaa :D Vi fixade oss och så kom hanna och sara dit (: Sen gick vi till ro. Då va det veronica maggio , hon va verkligen bra ((: Sen vandrade jag runt med folk lite, tills vi hamnade på bp, somvanligt ;)
Efter ett tag kom emma p dit, yooho , och vi började gå mot rockoff med tillsammans med ida och hanna. Jag vart helt jävla hyper eller nåt, min humor sög stort och jag gick omkring och snubblade, flabbade och babblade som ett .. cp :)
Sjukt kul. Sen kom vi dit, och det var sjuukt mycket folk , och efter ett tag var det fyrverkerier, weeey ;D
Sen efter en stund gick jag och emma hääm, vi hade lite ångest. Allt det roliga är slut förfan, rockoff, öspelen .. Dessutom dröjer det ju typ 25 år tills nästa gång det är öspel här!
Aja, inget och göra åt.
Idag har jag inte gjort så mycket. var ut och hälsade på min faster ^^
Ikväll vet jag inteee ännu, får väl se.
Känns helt dött när det inte är nåt mer, att göra på kvällarna.
Nu tänkte jag ta och ladda upp bilder från när Emme och Fredda var här iallafall.
Kommer i nästa inlägg. Kommer ta huuundra år :)
Menmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0