Hej alla söta läsare (sann kenza-style) (;

Hehe det gick fint med att kommentera va ? 8D
Haha, nej jag ska inte jevlas.
Det är nog lugnt, jag slutar inte skriva för det i första taget.
Idag var det jobbigt varmt. Eller kanske inte, det kanske till och med var ovanligt kallt, men jag fick nåt ryck så jag hade så varmt så jag höll på att få psykfel. Hehe, och idag jobbade vi igen då. Var rätt trist idag faktiskt. Sen ut till bollhalla och titta på dom som tävlade i gymnastik, dom var duktiga (:
Ikväll händer nåt? Hehe vet inte vad, men blir väl stan somvanligt antar jag 8)


cp min, men jag troooooooooor ni överlever :D
puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Malin är söötast :* Uzz!

<333

2009-07-02 @ 11:30:19
Postat av: Malin

Haha näe, men jag tror jag kan skymta ärmen på en tröja bredvid mej, som råkar tillhöra världens sötaste ida ;* Hihi :D

Uzz <333

2009-07-02 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0