grönalund

var så jävla bäst!
Ida gav mej verkligen den bästa presenten nånsin!
Okej nu ska jag skriva riktigt jävla långt om igår.
När vi kom till stockholm for vi runt med bilen, turistade lite haha. Sen upp i kaknästornet, 150 meter!
Gosh, jag är ju skithöjdrädd, men det var inget läskigt typ.
Sen öppnade gröna lund, så vi var dit direkt då.
Vi började med lustiga huset, hahah lika kul som vanligt, vart helt yr i huvudet.
Sen spöktåget/blå tåget, min personliga favorit, HAHAH!
Efter det slänggungan, det var härligt. Efter ett tag.
Först trodde jag att jag skulle spy eller nåt , så för att lugna mej själv skrek jag bara "Fyfaaaaan vad det här är underbaaaart!!!"
Haha det hjälpte lite faktiskt. Det var skitkul. Ida och jag var ensamma i den, heheh.
Seeeen, kärlekstunneln , hahah nåå vad romantiskt. Satt och snackade med trollen där inne. Mycket trevligt.
Och bilden på oss blev så fin så.
Sen ätaaa, och sen träffade vi adrian som också var där ;)
Vi var med honom, åkte slänggungan igen och radiobilarna (AA) haha fan vad kul.
Sen åkte dom vilda musen, jag fegade (a
Men efter det gick dom med på att åka en gång till, och då följde jag med.
Ni tänker typ att shiit, var det det ända hon åkte, fan vad mesigt, men jag ska säga att vilda musen var fanimej det värsta jag nånsin gjort.
Och ändå så sjuuukt ruuligt.
Men måste påpeka att jag somsagt är världens fegis, så jag tyckte helt ärligt vilda musen var sinnessjuk. Ida sa att det inte var nåt läskigt alls (antagligen bara för att få med mej? haha) så jag tänkte när vi åkte, att ja, bara den här första nerförsbacken är avklarad så är det lugnt, då är det lugnt resten av vägen, då är det ju världens lilla tufftufftåg.
Men näääääeee, backen var hundra gånger brantare än jag trodde, sen swooosh upp och neeer, och swooosh
sväng, sväng och uuuuuuuupp och neeeer, haahha så fortsatte det ju! Skrek inte en enda gång efter första backen, satt bara och knep ihop hela ansiktet, pressade ihop munnen, så hårt att ansiktet måste ha fått blåmärken (a)
Haha, men efteråt bröt jag ihop, skrattade som fan, det var så jävla kul!
jag är evigt tacksam att adde och ida fick med mej :D
Sen for vi in tills tockholm igen, va in på nk, och sen till täby. Vi hann shoppa i typ 45 minuter hehe, men hittade en del ändå, det kommer bilder.
På båten åt vi och köpte godis och sånt. Hahahahaha sen frågade ida sin pappa
- Var är mamma?
Svar: - I bollhavet.
Hahahahaahahaha! Hon va ju inte i bollhavet, utan hon var där med idas brorsa, men det lät så jävla kul.
Och sen i bilen kollade ida på ett kvitto från när vi var och handlade.
Ida: - Haha gissa vad hon som sålde åt oss hette?
Malin funderar..
Ida: - Hon var från japan eller nåt sen, så du vet!
Malin- .. pingpongshow ?
Vi bröt ihop. Hahahahahahahahahahahah, inte alls perverst inspirerad från svennebanan , neejnej :D
Juste , på grönan också, kom en kille fram till mej helt plötsligt och bara:
- Tjena snygging kan jag få ditt nummer?
Haha fan vad pinsamt, inte fick han det heller, jag menar tänk om han jobbar åt en galen våldtäktsman!
Haha okej, sure, stor chans.
Meeen, tänk också om det typ var dolda kameran eller nåt sånt där tv program som man såg på när man va typ 11-12 år? Kärleksagenterna hette det ! Där går dom ju runt och håller på så ;D
Åneeej..
Jaja, kul vare iaf .
Ja det var sverige resan med ida det, kul somfan!
:D
Atm sitter jag här och dör av värme, snart ska jag till ida. Vi ska hämta rockoff armbanden.
Ska bara steka lite och käka lunch först ;D
Ikväll blir det rockoff.
Alla säger att det kommer va skitdåligt på mariepark och dåliga artister, det tycker nästan iochförsig jag med, men nu ska vi va positiva!
Några är bra, och det kan ju bli kul på mariepark..
Hehe..

Aja, nu ska jag gå,
puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahahaha pingpongshow fy fan va ja dog då alltså! :´D men vi har haft bäst och du har varit modigast ;) pusss i love you <333

2009-07-17 @ 11:10:54
Postat av: Malin

Hahahahahahahahah jag med ;D fick nånslags kortslutning i hjärnan när jag sa det xD hoppas inte dina föräldrar hörde och fattade :o Hahah!

Joodu , vi hade bäst :)) Haha naw, DU va modigast!

puss älskar dej <333

2009-07-17 @ 12:06:48
Postat av: amanda

hahah malin du ÄR en fegis ;> Jag tke inte ens balder på liseberg är läskig.hahah. Jag vill till usa för där finns d skiiitcoola begochdalbanor :'D

Och han där killen, du har inte accepterat att han bara tycke du var snygg och ville ha ditt nr? :O haha :D

<3!

2009-07-18 @ 13:52:52
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Tsssss (; Hahaha yeei, inte för att jag vet vad balder är, men den är säkert asig ;)

Mm jag vet, pappsen var dit nån gång :o

Hahahahah nooowaaaaaay ! hahah :D

<3

2009-07-18 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0