dragonfly

fyheeelveteeee
eller nåt, men jag känner mej .. död.
Jag såg på en film igår. Dragonfly hette den. Den var inte läskig egentligen, det var bara ett parti i den som var så hemskt att .. ja, jag låg vaken typ hela natten (a)
Det var så jävla läskigt, jag lovar! Jag höll på att dö, vågade knappt gå till köket själv.
Det är så sjukt, för vanliga filmer som är lite småläskiga, typ wallander, dom glömmer jag, dom är inte speciellt farliga efter ett tag. Men såna här filmer som dragonfly skrämmer mej så jävla mycket. Och det är för att det handlar om övernaturliga saker, sånt som inte borde hända, som inte går att förklara. Samma sak med Mothman som jag såg i vintras, där var det också nåt som inte går att förklaras, och jag är fortfarande så jävla rädd efter den filmen.
Haha jag tycks dras till insektsfilmer xD
Först Mothman - Malman och sen Dragonfly - trollslända.
Men den var riktigt bra, med världens bästa slut, men det blev ändå för .. huuuuuööääääh i mitten . Fortfarande hjärtklappning.
Ja, så tillbringade jag min kväll.
Idag får vi väl säää litää vad som händer (:
Nu ska jag kolla på hotell. Jo mina vänner, jag far kanske , jag upprepar, kanske, till tunisien i höst!
Ååååååååh jag hoppashopppashoppas att vi far !

puss (inget "hade bra", ta det inte personligt ;> )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0