we've been on the run, driving in the sun, looking out for number one

Ew, känner mej rätt oinspirerad till allt just nu.
Är bara trött som fan, kunde inte sova inatt.
Idag var helt jävla vanlig.
Jag känner redan hur det går utför med detta inlägg. Därför ska jag sluta deppa.
Hade luciaövning. Hm, vi har ju kommit långt. Digibild, satt och redigerade i en och en halv timme och kom sen fram till att det mesta nog ändå inte dög. Yes.
Usch, vem gillar såna här inlägg egentligen?
Okej, jag rycker upp mej. Första december idag, nu fattas bara snön. :)
Vill och shoppa. Nu. Längtar till nästa lördag, jag och ida ska ha så jävla kul.
Förresten, har haft allmän tur när det gäller trafiken idag. På vägen till mariebad och aquabiken, fick jag nån dåre att börja tuta på mej som en galning. what's your problem?
På vägen hem höll jag på att krocka med en annan cyklist, och det ända jag fick ur mej när vi höll på och krockade var: "Oooooohhhj!!" Haha, det lät fint.
Nu ska jag väl kasta mej i soffan med oc eller nåt. Nu blev jag genast på bättre humör (:

Ha det,
puss

 men jag dör lite. går det att sakna så mycket?

 haha linnet påminner mej om dunderdansen i somras ♥♥♥

 en gammal header.

jag har liiiiiiiite sommarabstinens


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med, jag vill också ha sommar nu! Tänker det inte bli snö kan man ju lika gärna hoppa över vintern helt och hållet. Eller hur?

2009-12-01 @ 18:58:18
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Hanna: EXAKT! Inte nåt jävla mittemellan-väder med regn, kallt och mulet, USCH!

2009-12-01 @ 19:38:16
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0