sneeel heest

Hej. Idag stack jag till snel hest. Haha, ida alltså. Ska säga er att det var jobbigt som bara fan att gå dit. Så mycket snö! Fötterna bara fastnade haha.
Sen kom jag iallafalll fram levande. Fick se hennes apsnygga nya mobil, hohoho. Sen såg vi på en ny wallander, och spelade Wii. Haha det var kul! Ägde ut hela världen på tennis. Typ... Hehe.
Just nu är jag heelt proppmätt efter middagen och allt godis. Har inte ätit så mycket godis nu i och för sig, men under hela julen.. No more choklad för mej på ett tag säger jag bara!
Nu ska jag kasta mej i soffan. Eller nej, som pappa skulle sagt, det räcker nog med att bara lugnt sätta sig i soffan. Haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0