risigt

stresssssssdaaagggggggg

Okej, hej.
Har haft fullt upp hela dagen. Skolan, luciaövning, var till mariebad och simmade på gympan (OCH DOPPADE MEJ I SLEMMERN!! Fyfan), cykla tillbaka till skolan, luciamöte, stryka kläder, till ida, jobba som en dåre med matteläxan, hem, laga mat och nu dans. PUH!
Jajja, jag lider inte så mycket av det. :)
Efter simningen var man dock något risig. Osminkad, förutom lite utsmetad kajal, håret blött och trassligt, slut och har skitvarmt efter att ha skjutsat folk till och från mariebad, och stressad. Yes ;D
Färgade ju håret igår, själv till och med. Är really nöjd. :) Utväxten är dock lite orange, men silvershampot får väl lösa det, hehe.
Igår gick jag runt med knocka hela kvällen, sen när jag släpppte ut det nyfärgade håret var det helt vågigt, i like. Bilder kommer snart.
Borde sova med knocka, haha.
Nu ska jag iallafall på dans hela kvällen, näst sista träningen före genrep!
Är slut, men ska nog orka ändå, hehe.
 
puss!

Kommentarer
Postat av: emme

jävlar bara! dopp i slemmern!! ;D xD hahah!

2009-12-10 @ 13:38:50
Postat av: Malin L

JODU! FYFAN VAD KALLT!! Haha ;D

2009-12-10 @ 14:13:16
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0