när du har så kallt att du inte orkar gråta

Okej, inga emotexter nu. Men så där känns det actually.
Nu börjar jag bli duktigt trött på det här jävla problemet jag lider av.
Jag förfrös händerna i tvåan/trean nån gång, och sen dess kan jag inte vara ute den kalla halvan av året i mer än en halvtimme innan fingrar och tår domnar bort.
Blodet försvinner, och de blir helt likbleka. Fyfan, och det tar så jävla ont efter ett tag! Ikväll var det verkligen plågsamt kallt. Dock var jag inte direkt den enda som frös ikväll. Men det blir alltid såhär.
Jaja, lucia var nice. Träffade massa trevligt folk. :) Fick mera julstämning. hade lite flashbacks med hanna, haha videocorner! Och dog av kyla då. Så jag stack hem tidigt.
Resten av dagen har gått åt till att slå in presenter med ida.
Julmusiken på, maaassa presentpapper och snören och de inhandlade presenterna (y).
Älskar att slå in paket, även om jag suger. Haha, men har faktiskt blivit bättre.
Förresten, dagens största/mest fantastiska/underbaraste/mirakulösa/BÄSTA:
IDA HAR HITTAT LARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fyfan vad underbart! Hahahahah! Lars är dom ett av mina första tomas sabo smycken, en liten silvrig groda. Och jag älskar honom! Han har varit borta sen i somras, och nu hittade ida honom i en smyckespåse! Du är bäst!!!!!

Haha, nu ska jag langa lite smyckesbilder. :)
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har samma problem med tårna. De blir likbleka och går inte att röra. Skitjobbigt.

2009-12-13 @ 22:27:13
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Woho, nån med samma problem som jag! Jamen visst är det? helt förjävligt!

2009-12-14 @ 14:29:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0