inlägg nr.500

Woho, hälften till tusen!
Grattisgrattis malin

Hejsanhejsan.
Ja jävlar vad det snöar. Underbart.
Igår var jag till Janina, senare kom saine också. Vi var ut och fotade och sen var vi in och fotade, haha.
Snackade massor och hade allmänt trevligt. Så kul att du är hemma igen Janina!
På kvällen var jag för lat för att göra något, så jag laddade upp massa bilder på facebook, lyssnade på underbar musik och såg på robinson.
Idag var jag till kyrkan, nu är det bara 4 gånger kvar.. Vi hade nåt möte efteråt också.
Och när jag kom hem dampade jag. Ordentligt.
Känns som att jag har varit rätt glad och snäll rätt länge, så nu jävlar. Haha.
Sen avreagerade jag mej genom att städa hela rummet, damma, dammsuga, you name it. Och så lyckades jag koppla mp3n i stereon, så hög favoritmusik, + vill ha en anledning att göra nåt annat än att städa = Jag dansar runt i rummet tills jag är helt slut. Underbart!
Kom på ett antal egenkomponerade danser, och fyfan vad kul det är. Danslärare är mitt nya drömyrke, hiiih.
Sen gick jag ut och fotade. Lyckat när det snöar för fullt. Men är glad, för jag har kommit på hur man får snöflingor på bild, utan att det bara blir en grötgegga av allt. Haha, visar bilder sen!
Ikväll tror jag att jag, Malin D och Ida ska till avancia. Här ska det dansas! Yeyeye.
Imrgon är det ledigt och julfest på kvällen, härla.
puss!




Kommentarer
Postat av: hanna

va söt bild :)

2009-12-23 @ 17:39:59
Postat av: luckeboi

vilken är den bästa film du sett? :)

2009-12-23 @ 18:05:40
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Boris

Din blogg är bäst!

Lägg aldrig ner den!

2009-12-23 @ 18:08:19
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Malin L

Hanna: ts, TACK så mycket! :D

Lucke: Jadu.. Face off och gladiator är jäkligt bra. :) Finns ju 1000.. Men dom två är iaf några favoriter. :)

Boris: Åh TACK! Shit vad glad jag blir! :D

2009-12-23 @ 19:04:08
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0