hej jag heter malin och jag älskar dans (även om det går åt helvete ibland)



woho, genrepet kunde typ inte gått sämre! :D
Iallafall inte baletten, med tåspets. Alltså.. Vadihelvete.
Haha, okej inte överdriva. Men. Tappar grejer, glömmer när jag ska "hoppa" in, failar och ccccppp.
Men modern dansen och lite annat gick nog brabra. :)
Räkna med att vi kommer tappa byxorna allihopa imorgon men. :)
Alltså HAHA.
Celinda gjorde iallafall kvällen bästa gärning när hon drog ut mej på alandicas terass, i kolmörker, snö, trafikerad väg några meter bort, och ca 10 minusgrader. Och vi hade bara våra supertunna danskläder på oss. Där hoppade vi runt som dårar och "gjorde reklam" för dansen. Dagens bästa! ;D
Och sen, när vi hade fixat till vårt hår till en modern balett dans, hävde celinda ur sig världens roligaste kommentar. Vi hade utsläppt hår, men pannluggen och håret vid ansiktet skulle vara fäst bakåt med spännen. Så säger celinda till francine eller sig själv (vet inte vem) :
- Jag ser fan ut som legolas!
Jag dog lite. Humorn var hög jo!
Sen så träffade jag lydia igen, woho. :)
Sen satt moderndans gruppen i omklädningsrummet efteråt, och gallskrek "RÅÅÅÅÅÅHH!!" hahahaa.
Nä, fy vad normal kväll alltså. :)
Imorgon kommer jag vara helt jävla galet nervös. Men deeeet gör inget.
Nu ska jag glo på oc. :)

Alltså.. Jag hade tänkt sluta med smileysar.
Detta inlägg blev ett litet återfall, hehe.
Bättrar mej imorgon.
puss



Kommentarer
Postat av: celindan

du glömde legolas! :( <3!

2009-12-14 @ 19:13:50
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin L

Celinda: SHIIIT tack för påminnelsen! Nu har jag skrivit det :)))) <3!

2009-12-14 @ 19:19:55
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, tappa byxor o skrika RÅÅÅHH!!! x'D vi e normala

2009-12-14 @ 20:42:23
Postat av: Malin L

Sara: Hahahahahahahha heeeelt normala ;D Längtar tills imorgon!!

2009-12-14 @ 20:53:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0