gårdagen

Godmorgon. :)
Äntligen fick jag sova ut ordentligt! Sjukt skönt verkligen. Mådde dock asigt dåligt när jag vaknade, fyfan alltså. Men det gick över efter frukosten så. :)
Okej, gårdagen.
På dagen stack jag till ida, och vi for till stan och fixade en present *blink blink*. Sen träffade vi gustav och mange som vi var med resten av tiden, trevligt trevligt. :)
På kvällen for vi till sundbergs, hoho det var roligt :D
Jag och viktor kom på maaassa gamla minnen, och shit vad jag garvade igår alltså.
Speciellt när vippe är en laxfilé som ligger på en bänk. HAHA.
Sen sjöng vi singstar, rikitgt seriöst, och spelade kort och massa.
Sen satt vi och spelade rappa kalja med dom vuxna till 1 på natten. :)
Btw, så kanske vi ska fara med dom till fjällen i år igen! WOHO!
Skulle vara niiiiiiice.
Idag är dt julbak som gäller. Pepparkakor och lussebullar. :)))))))
Myyyys.
Ha det!
puss

hahah, detta var gårdagens (och dagens) humor! Fyfan vad kul den är!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahahhahahahhahahahah :P

nu garvar jag oxå :P

<3 älskarej :)

2009-12-06 @ 13:30:35
URL: http://annsko.webblogg.se/
Postat av: Malin L

hahahahahah, ja fyfan, visst är den rolig? ;D

love u <3 :)

2009-12-06 @ 16:52:22
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

hahahahaha!! d där e såå bra!! xD garvar ihjäl mig varje gång!! x''''D

2009-12-07 @ 12:04:35
Postat av: Malin L

Hahahahahahha, du är inte ensam! ;DDD

2009-12-07 @ 14:34:09
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0