221209

Hejs.
Julfesten igår var rolig som fan, shit vad jag skrattade. Och jävligt kul var det att dansa non stop sen, wohoo.
Den var minst lika bra som förra året iaf. :)
Idag var det en rätt slö dag. Kyrka, ringdans, läsning och klasstimme. Polonäsen (stavning?) var iallafall kul, och lagom seriös, som vanligt.
Sen gick jag runt och lekte lite tomte.
Efter skolan stack jag till stan med amanda, fixade lite grejer och träffade saine, sen ida, emma, cia och micke.
Och allt vart liite förvirrat.
Nu ska jag snart och laga mat med min kusin, nicenice.
Aaaaaaa, för tillfället har min vanliga dator nåt fel, datormusen funkar inte. Så jag dampar lite. Är på brorsans just nu. Därför blir det inga bilder heller. Menmen.
Ni får ha det så bra. Skriver ikväll.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0