"I don't want this moment to ever end"

HEJ.
Har så mycket att säga, så jag delar upp det i två delar, haha.

Mina känslor efter dansen (haha):
Jag är världens lyckligaste. Dans är nog fan mitt liv.
Och igår levde jag mer än nånsin i mitt liv, fyfan vad kul det var!
En av de bästa kvällarna jag nånsin haft, helt seriöst.
Gosh, vad jag fullkomligt as-älskar dansen.
Tänk er det absolut bästa ni vet, tänk att göra det, inför mer än 500 människor, som applåderar och ler.
Då jävlar lever man.
Vill bara göra det igen och igen och igen. Sjukt hur mycker jag älskar det!
Kändes helt konstigt i skolan. Det är inte där jag ska vara, det är på dansen jag ska vara.
Vilken jävla nervositet det var igår iallafall, gosh. Jag kunde inte äta, inte tänka klart, inte ens värma upp ordentligt.
Sen stod man där bakom, hörde hur lydia berättar att det är 20 meters kö. Det blir nästan fullsatt, alltså nästan 600 pers, och så börjar musiken. Och hjärnan blir bara helt inriktad på att dansa, inget annat.
Och man dansar dansar dansar, tills man knappt kan andas.
Och efteråt, man får en sån jääkla kick.
ALLTSÅ DET FINNS INGA JÄVLA ORD FÖR HUR UNDERBART ALLT DET ÄR!

Lite mer neutralt om dansen:
Dansade 6 stycken danser igår, nicenice tycker jag. Blev liite stressigt mellan vissa, hade bara en låt mellan två av våra danser en gång, men det gick fint.
Och TRE jävla danser med tåspetsskor! Förstår ni smärtan/nervositeten/svårheten med det ?! Haha.
Och i första, ojoj.. Alltså jaa. Jag har nog läst i böcker om att "hon blev helt torr i munnen" men.. Det här, det var helt jävla sinnessjukt. INTE EN DROPPE vätska hade jag i munnen och halsen när vi dansade! Jag fick ju panik, kunde inte svälja, bara snustorra muskler i halsen som drog ihop sig.
Ett tag tänkte jag helt allvarligt, "okej, var kan jag springa ut härifrån utan att det syns?"
Jag vart skiträdd, verkligen! Men när dansen var klar, gick det över. PUH!
Resten av danserna gick väl bra tror och hoppas jag, tänk att man lyckas anstränga sig så otroligt mycket, just när man vet att det gäller. Helt slut efteråt.

Är lite smått megadeprimerad över att det är över nu.
Men TACK alla!
TACK till alla som tittade ♥
TACK för allt pepp och beröm! ♥
Och TACK till mina underbara dansvänner! ♥
Alla ni dansare var skitduktiga. Det går verkligen framåt med dans på åland nu alltså :D

Ursäkta låångt inlägg, men måste bara skriva av mej!
Är så jävla lycklig. Över lite dans. :)
att dansa är att leva

Och kan ju nämna att jag var så glad, så jag sjöng högt när jag cyklade hela vägen hem igår. :)

pusssss!




Kommentarer
Postat av: Francine

De va SUPER DUPER MEGA KUL!!!!!!! YEEEEEEI!!! :D JAG VILL GÖRA DET IGEN!!! Du var extremt bra, och alla var jätte bra och publiken också!!!! :)

2009-12-16 @ 18:28:09
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: lisa

jag hade så gärna velat komma och titta.

men jag kunde inte. jag red mellan 18 och 19 :(

det hade varit askul att se.

men även om jag inte var där så kan jag säga att du var extremt duktig, för det har alla sagt :)

2009-12-16 @ 21:06:36
Postat av: emelie k

ni var ju skitbra, allihopa :D

å polkan var bäst ;) haha

2009-12-16 @ 22:21:33
Postat av: Hanna

Oh, nu blev jag sugen på att börja dansa igen! Kände igen det där med paniken och sen kicken :P



Säg till nästa gång du har uppvisning, då vill jag försöka komma och titta!

2009-12-16 @ 22:59:07
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Francine: JADU, DET VAR HELT AMAZING! Fyfan vad underbart alltså! :DDDDDD JAG MED! TACK! Du var också superduperbra, såg inte SÅ mycket av när du dansade, var ju själv bredvid oftast haha, men hur som helst vet jag ju redan att du är skitbra!:D Hhaha, ALLT VAR BRA I FÖRRGÅR!



Lisa: Åh, det va så synd! :( Men det gör inget, dessutom kommer det ju fler tillfällen! :) Nämen, aaaaw! TAAACK , du anar inte hur glad jag blir! :D



Emelie: Shit, taack så mycket! Kul o höra :D Haha, jo den är rolig ;D



Hanna: Har du dansat?! :D VAD KUUL! :DDD Dte måste du berätta mer om nån gång! :D

Förstår det, riktigt underbart är det :D

Absolut, det ska jag göra! :)

2009-12-17 @ 14:48:34
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0