271209

Hääääääj.
Idag har varit slö men ändå inte så slö.
Jag har känt mej helt trött hela dagen, fast jag sov nästan 10 timmar inatt? Man vill bara kasta sig ner i sängen och bo där hela lovet. Hehe, typ.
Samma sak igår kväll. Är väl trött efter skolan fortfarande. ;)
Har iallafall pysslat med datorerna en hel del idag. Eller jag och pappa. Jag har nämligen fått en laaptooop! Wohoo! Fast begagnad, men iallafall! Men nänä, bredbandet bara failade, så jag sitter fortfarande här vid en stationär dator. Och inte ens vid min gamla, utan en annan. För min bror håller på och installerar wow på min gamla. Så inte har jag bilder heller. Hahah, inte alls invecklat.
Nu har jag iallafall gått på en lååång promenad, och den piggade upp mej lite.
Men nu ska jag fortsätta chilla.
Och kolla på resor. Mitt nya drömresemål är Indien. Åh fyfan vad jag vill dit!
Nån som har varit där och kan berätta om hur det var?

Jajja, jag är ledsen, men det blir inga bilder nu heller. *Hänvisar till några rader upp*
Eller.. Kan ju ta nån google bild från Goa, i indien!


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0