wild child

Hahaha hej hörni. Ida sitter just nu bredvid mej och skriver ett inlägg på min blogg hon också, fast på en annan dator ofc.
Ska se vem som hinner publicera först? ;)
Undrar vad hon skriver om. Haha.
Hon ska iallafall sova här inatt, inne i datarummet. Vi tänkte dela på en bäddsoffa. Till lunch. Hahahahah. Nä skoja, nån som förstod humorn? Hahaha jag skrattar som en hungrig val.
Vi har sett på wild child ikväll, weay den var skitkul. Wild child ser på wild child, hahah ;D
Sen så har vi också lagat våra specialarpotatisar och tsatziki plus rostbiff. Haha, muums.
Btw är mitt knä lite missbildat.
Ni vill inte veta detaljer.
Fan nu misstänker jag att ida är klar med inlägget, måste skynda!
Men , ni kan nog förvänta er fler inlägg inatt, dock knappast så seriösa.
Blir ju lite så när man sover i ett rum med tre datorer. Inte att dom blir oseriösa alltså, men att dom blir många 8D
Hahaha, men att, hade fint 8)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0