"jag tänkte på en get"

Gott folk jag kommer dööööööööö av trötthet idag.
Gosh.
Sov  mindre än 4 timmar inatt, inte bra för mej. Haha men det gör inget för det har såklaart varit helt jävla bäst på emmas stuga! Haha hoho tehehehehhe. Vi är nog bra vi, huhu. Skrattat så jag dog ett antal gånger jao.
Vi åkte ring, eller rättare sagt, jag och fredric åkte ring , wiiihu.
Emma är pro på båtkörningmedringefter. Haha.
Fredric flög av, asgarv, så jävligt roligt ut, nästan som en bakåtvolt eller nåt.
Sen har vi badat bastuu och massa grejer.
När jag och fredda skulle tävla om vem som hann i vattnet först gjorde jag årets bästa klanteri.
Jag kom springande ut på bryggan allt vad jag orkade, och när det var 2-3 meter kvar till kanten, snubblade jag för att det var så halt, landade pladask på rygg, och gled vidare ca 2 meter på bryggan och ner i vattnet, på rygg. Hahaha, jag skrattade så att jag inte kunde andas. Det gjorde även vissa andra -.- Hahaha!
Sen vart det lite klädpoker, eh jag kom iallafall tvåa! (a)
Så skulle vi se på film, men datan ceppade så vi låg och hade nån slags annan version av sanning eller konsekvens, eheheheheheheh. Och så var vi ner och åt vitt bröd, och lite annat, haha. Och så vart vi trötta och flummiga och cpstörda och roliga.
Sen vid 7 somnade vi. Och ställde klockan att ringa halv elva. Jag vet, sinnessjukt. Men vi orkade inte sova bort hela dagen, nejnej här ska man va social! 8D
Så vi gick upp vid 11 , helt döda, och hoppade i vattnet. Haha. Resten av tiden satt vi mest och planerade, att sova i en stuga hos emme och fredda, åka till grönan tillsammans och rhodos! :DDD
Well well.. Hahaah, nån som sett barnskrik och jäkelskap? (a)
Jäjjä, nu ska jag ut till stugan igen.
Kommer hem på söndag kanske. Joo det gör jag ju förresten. :)
Hörs

puss

Kommentarer
Postat av: emme

hahahahhah!!!! "ja tänkte på en get" !!!! XD hahahahahahahahaha!!!! jaa aa...fy fan va kul vi har tsmns!! ^^ :D

2009-08-10 @ 14:29:10
Postat av: Malin

Hahahahahahahah det var så jävla bra! xD

Aaa jag vet, vi är bäst :DDD

2009-08-14 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0