sve med trevligt folk

Igår va bra :))
Hade skitkul i stockholm och hittade en hel del, med tanke på att jag bara hade drygt 1000 kronor med mej. ;D
Bilder längre ner.
Men iallafall, det var jag (wow, var det verkligen det?), ida, sara och pernilla. :) Otto och gustav var med på båten och bussen också.
Otto den jävlen väckte mej på bussen genom att ta kort med blixt rakt framför mitt face när jag sov. Hahahah.
I stockholm vart det mycket springande mellan 100000 ställen, fram och tillbaka haha. Hittade en skolväska på hm , som ju var det viktigaste med resan typ. För mej alltså :D  Den va väl .. okej ;D Vit, tyg och läderhandtag.
På båten hem var vi lite med alicia och malin också. (:
Idag blir det nog chill bara. Ska och orkar inte göra så mycket. Ska iallafall ladda upp en massa bilder från lite nu och då.

- en timme senare -

Emelie messade nyss, och hon hade håltimme på lusse, så jag gick dit en stund :D
Vi stod och babblade massor, haha "du har ju jättelov!"
Kom hem nyss, och atm sitter jag och dampar på att kamerans bilder inte går att föra över till datorn.
Men nu borde det funka. Btw, det kom inga beck igår, sad :(
Och varför varför varför funkar inte bilddagboken ?! Är det bara för mej det ceppar ?
Menmen, nu ska jag skriva om bra saker istället, alldeles underbart bra saker. Det är nämligen att dansen börjar imorgon! Happy som faaaaan :D :D Ska bli så förbannat kul ;D Och det behövs verkligen.
Nuu kommer bilder, sen ska jag ut i solen i think.
puss

    haha ja , lite sjukt att köpa bikini nu, men den kostade 70 kr, och kan va bra att ha på rhodos :D

  

 <-- världens coolaste mössaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0