spik

Nananana, natten är uuuung woooo
Ida skriver flumminlägg så nu vart jag inspirerad och tänkte också göra ett flumminlägg. Men det lät mest som utövning av japansk yoga. Hahahahahhaah!
Jag har bestämt att nu ska min blogg bli rolig. Nog för att den har varit jävligt rolig ikväll, men jag menar på heltid.
Ska ladda upp bilder hela tiden, och bli mycket aktivare!
Men ikväll är vi jävligt aktiva, vi borde ju komma på blogg.se's lista över mest aktiva nu ? Btw, nu är jag en läsare ifrån besöksrekord! Kom igen nuuuuuuu.
Kämpaaa påå hörni!
Nu ska jag fota. Finns inte så mycket att fota i ett mörkt datarum iochförsig , men jag misstänker att ida får bli mitt offer, mohaha.
Vi hörs,
puss

angående rubriken:
Malin:- Ida, kom på en rubrik!
Ida: - öööööööh..
Malin: - Bara nåt, det första som ploppar upp i huvudet!
Ida:- Öööööh, nu står det still..
Malin:- Men bara, plopp!!
Ida: - SPIK!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0