You may say that I'm a dreamer , but I'm not the only one

 gillar mina armband ((((:

Hejhallu, så var det måndag igen. Blöööö.
Idag var jobbig, och slirig. Jag förlänger nog mitt liv flera år så mycket som jag garvar.
Saine: Du, vill du jag ska knäcka nacken på dej? *ler glatt*
Jag:  *tror hon är sjuk i huvudet* Neeeejtack, ehe.
Hahah ja,men hon menade käcka ryggen ofc haha;)
Annars har min nya start med vår syslöjdslärare inte gått så bra heller.
Rusade iväg till skolsköterskan med saine på lektionen för att hon hade ont i huvudet, och jag fick för mej att följa med utan att meddela läraren. Hehhh, hon vart glad.
Jao, ikväll blir det dans, yippi.

pusspåersomläser

haha faaan, nu klickade jag på massa knappar i misstag, så hela skärmen liksom, skakade, och sen försvann toppen på datorn. I datorn alltså. Hahah, fan.
letar alltid i tusen år innan jag hittar knappen som får tillbaka det. help me?

NU FUNKAR DET!
F11 ! ::DD


Kommentarer
Postat av: Matilda

Måndagar brukar oftast vara jobbiga på mornarna när man ska till skolan, och aah, syslöjd med henne.. very lustig.. >.<

Haha, iaf, dans är skoj :P

2009-08-31 @ 18:04:32
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: Malin

Matilda: Hahahahah, jodu, syslöjd är underbart ! hooost -.- haha ;D Usch ja, måndagar är blä.

Jodu, dans är bäst! :D

2009-08-31 @ 19:10:11
Postat av: Matilda

haha, jag tycker tyskland är bäst, hah nein men okej :)

2009-08-31 @ 19:53:56
URL: http://www.erikamatilda.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0