sommar&sol

Kolla, ett nytt inlägg!
Vilket betyder att jag antagligen inte behöver skriva att jag är hemma? Haha.
Veckan, eller dagarna eller vad det nu är, på stugan har iallafall mest tillbringats i båten.
Åkt runt en massa, t.ex några hopptorn, weay :D
Hoppade bara femman eftersom det inte fanns högre. Inte för att jag vet om jag hade vågat högre men. Haha.
Käre bror min har inte turen med sig i sommar heller. Först nästan bryter han armen. Gips 3 veckor. Sen faller han i vattnet, och hans mobil dör. Sen stukar han tån så han knappt kan gå. Hahaha, fyfan, stackarn.
Menmen. Var även på diggiloo häromdagen.
Det var lååååångt bättre än jag trodde!
Satt och skrattade som en dåre. Typ.
Och måste erkänna att jag vart lite kär i mojje (a) Haha har jag inte alltid haft udda smak? Men han va ju söt somfan (aaa)
Ska nog söka jobb på lattjolajban. Haahah!
Ni skulle ha sett, först började han köra nån rocklåt, med elgitarrer och sånt. Så då tänkte jag , okej, nu blir det smoke on the water eller nåt sånt, men så plötsligt börjar han sjunga "lille katt, lille katt, liille söte kaatten.." Haha det var så jävla bra!
Emelie och fredric var där också :)
Och på tal om dom ska jag träffa dom idag! + budda :DDDD
För vi ska och sova på buddas stuga, ska bli så sjukt kul.
Längtar som fan.
Och nästa måndag ska jag till swe med iaaa :))) naajsnaajsnaajs.
Och om två veckor är det skola. Åhfyhelevtessatansjävlabajs.
Men jag missar två första dagarna iallafall, per kommer att bli sååååå glaaad :D
London baby ;) haha längtar.
Såatt, det ni borde få ut av det här inlägget är att jag iallafall  har det rätt nice justnu :)
Förutom att jag dör av saknad till många ;(
Sen när jag är hemma igen, alltså om en vecka typ, och har mera tid på mej, då jävlar ska det laddas upp bilder!
Håll ut.

Ha det bra,  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0