digibild

Sorry att jag inte skrev igårkväll iallafall, orkade inte. Måste duscha och äta och sånt när jag kom hem från dansen och sen vart det tvn. Ida och hanna kom och skrämde vettet ur mej genom att stå ute på vår trappa i mörkret och knacka på rutan. Jag skrek. Högt (a) Hahah.
Dansen var jättebra, så skönt att få träna och ta i igen! Måste få igång konditionen igen , hehe.
Och jag och francine och celinda har bäst humor ever. Haha :DD
Idag är det ingen dans ;((( känner mej lite handikappad utan den. Längtar tills imorn.
Idag var en jobbig dag, men den gick rätt fort ändå. Massa heeeemska timmar, huuääh.
men sen hade vi digibild! Det var kul, eller det verkade bli kul :))) Ska bli nice att lära sej fota mer, vad ska man säga, avancerat ;) Och redigera mera :DD love it. 
Efter skolan var jag till stan med lite tjejjjs , haha. Det var mycket trevligt, har inte vart på stan på hundra år, har faktiskt saknat att vandra omkring där efter skolan med folk hela tiden :)
Ikväll ska jag va med lite peeps igen. 


 



och hahaha, jag ber om ursäkt, men ni får nog överleva lite mysko låtar som dyker upp här, jag har nämligen en tävling med celinda och francine om vem som laddar upp flest danslåtar! Haha, vi höll på i våras också ;D
Denna gång vart det, come oooooon let's twist again, ;D
HAHAHHA, er tur nu! ;D

puss

Kommentarer
Postat av: Francine

Hahaha, ofc att vi har, bästa humorn ever!!

Hahah, älskar den här låten! la lalala! :D

2009-08-25 @ 19:46:59
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: malin

Hahahahahhaha helt klart ;D Hahahah jag med :DD

2009-08-26 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0