bye

Heeeej , :D
Åh vad jag är happyyy :D
Enda bra saken med vardagen är daaaans :)) Det var underbart att va tillbaka där, träffa alla igen, och träna igen :D
Men inga vart det nån mjukstart inga, utan 3 timmar dans, med styrketräning t.ex armhävningar, situps och sånt, danser, övning vid stången med alla balettrörelserna, och gosh vad jobbigt det var att lyfta benen och hålla på haha. Och så var det hopp, och piruetter och snurrar och ojojoj..
Men kul var det, känns jäkligt skönt nu. Men imorgon .. träningsverk, överallt. Fyyyyyyyfaaaan, haha.
Ja, det här blir mitt sista inlägg före söndag då jag kommer hem. Hittar eventuellt en dator i england, men tror inte det blir nåt bloggande.
Nu är jag peppad inför imorn, ska bli så kul! :))
Men kommer att sakna massor av folk , och bittert äre ju att missa första skoldagen, måste jag erkänna. ;)
Men det blir ju oxford street, madame tussauds, och annat trevligt istället, förhoppningsvis :)
Men nu ska jag se på miss marple, stretcha och packa det sista.
Så ni får ha det så bra!
Hörs igen på söndag eller måndag.
puss

Kommentarer
Postat av: maariawh :)

hej fin blogg :) kolla gärna in hos mej :)

2009-08-21 @ 17:53:23
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket :) d ska jag :D

2009-08-24 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0