bra

Nu ska jag skriva ett heelt normaalt inlägg här, första gången på länge, haha.
Hoppas ni uppskattade idas och mitt lilla flumminläggrace ;D
Sitter hemma hos henne just nu.
Idag har jag vart med ida också, vi har inte gjort så mycket. Lagat krögarpytt , haha.
Ikväll ska vi va med lite folk tror jag (:
Sen sover jag hos ida, och stockholm imorn. ::DDD
Ska köpa skolväska, skolgrejs (fyfan) och lite smycken och förhoppningsvis kläder (a)
Jag överkonsumerar. Ojojojojoj. Ska sluta. Snart (a)
För tillfället sitter jag i idas badrum, har nyss fixat mej , år sen senast.
Lyssnar på mrs robinson, gosh jag älskar den sången (L)
Hörs igen på tisdag, orkar knappast skriva på måndag när jag kommer hem, då är det ju beck som gäller ;D
Haha förlåt ida, men beck är skitbra ;D Tack vare mikael persbrant, han är ju fan sveriges bästa skådespelare!
Nu kom saaaaaaaaaaaiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeee :DDD
puss på det och allt annat

Kommentarer
Postat av: Sara på dansen :)

Håller med att Beck skitbra spc Gunvald xD

2009-08-16 @ 19:13:15
Postat av: instavelse

http://www.znapmusic.com/craaiiz/



brait

2009-08-17 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0