black star



Ååååh, Avril lavignes parfym luktar supergott och är skitbillig, eller ganska så iallafall. 28 euro. Vill ha vill ha vill ha!
Ett plus för cool flaska ;) Nu låter jag som en veckorevyn tidning som recenserar parfymer, haha.
Den finns iallafall på lisco parfym. Måste köpa.
Fan också att jag för tillfället äger ca .. 1.20 euro. Haha! Men imorn blir det veckopeng, woho.

Jaja, idag var det nice, eftersom vi började 10 då. Hkn var kul, lagade baguetter. Bara det att jag mådde piss, huäh jag hatar den här snuvan/förkylningen/svininfluensan/vad det nu är, jag har. Haha, huvudet känns helt isolerat fårn kroppen. Mådde illa gjorde jag också. Måste ha fått nåt i london. FAST jag drogade antibac!
Och inte blir det bättre av att jag glömde stretcha, min kropp skriker varje gång jag går / sätter mej ner / annat ansträngande. Haha skojade. Men ont gör det.
Okej, usch vad klagande det blev. Snart är det dans iallafall, yes. hur fan jag nu ska kunna dansa, menmen :))
Ikväll ska jag va med ida, (:
Nu måste jag sticka, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0